10 mars 2011

Drömmar...

Tänkte införa en ny kategori här på min blogg... Drömmar... Ni som känner mig lite mer vet att jag ju drömmer nåt så in i norden och att jag dessutom kommer ihåg de flesta drömmarna väldigt detaljerat...

I natt t ex så var jag i USA någonstans med en gammal klasskamrat. Hon jobbade och pluggade där och jag var på besök hos henne. På hotellet bodde även Paris Hilton och vi började umgås en del...hehehe...



Hon var verkligen supertrevlig och vi hade många glada kvällar ute på klubbarna där. En kväll när vi skulle ta oss tillbaka till hotellet hade vi av någon anledning glömt bort vår kod och fnittrande stod vi utanför hotellporten och försökte slå rätt på siffrorna... I mina drömmar är det ofta svårt att slå sifferkombinationer i rätt ordning... Har varit med om många drömmar där jag ska ringa och aldrig kommer fram pg a detta... Iallafall så slutade det med att vakterna på hotellet irriterat kommer ut och ska börja skälla på oss.
Då sträcker Paris på sig och med riktigt högfärdig stämma säger: Now, now, boys... I don´t think you really want to yell at these girls... You see they are in a position of sackin´you right now... But you are not going to do that, are  you? No, you were just going to let us in and wish us a good night... Right?
Hahaha, jag skrattade i drömmen så tårarna rann... Inte för att det var Paris som var myndig utan för att hon ljög sig blå i ansiktet för vår skull...hehehe... tror inte det skulle hända i verkligheten men vad gör väl det?
Jag tror nog att hon är bra mycket smartare än hon framställs i media och det hade varit sjukt skoj att få träffa och prata med henne någon gång... i ett icke medialt sammanhang :)
Jag har iallafall haft en helt suveränt rolig natt med mycket skumpa, skratt och intressanta människor att partaja med :)


Ha det gott därute och just det ja... Olivia verkar vara frisk!!! Jippiiiiieeeee!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar