10 mars 2011

Hur gör man...

Jag försöker ju anordna lite träningar här nere och har lyckats fått ihop en... Nu är det snart dags för ännu en men den här gången får jag nog ställa in... Tycker det är trist och efter detta så kommer jag strunta i att arrangera åt andra utan då åker jag hellre till Per själv.
Det tar alldeles för mycket tid och engagemang för att försöka tillfredställa alla. Den här gången så har två hästar och en ryttare blivit sjuka, sen är det ett gäng som inte vill rida alla passen utan antingen dela på en plats eller bara rida en dag...suuuuck...
Personligen anser jag att blir hästen eller ryttaren sjuk så får man ju försöka lösa detta och givetvis så försöker jag hjälpa till så mycket som möjligt... Men det där med att inte rida fullt blir väldigt knöligt, visst alla har olika förutsättningar när det gäller ekonomi och tid men lite sätter det andra i en taskig sits. Jag rider ju inte fyra fulla pass på Ruban, hon orkar inte det men ändå så har och betalar jag för min plats, bara för att alla ska få chansen att rida... Å andra sidan så hoppar de av som inte vill rida fullt så är det helt kört... Fasen hur man än vänder sig har man arslet bak... ;)

Ruby i ett stopmoment... hon är helt fantastisk :)


Just nu ligger jag då 2 1/2 plats back vilket innebär att min plats skulle kosta 1200+1200+1200+600... Nä, tror inte det!
Men det är såååå trist att det blir så här :( Men tyvärr ser den bistra verkligheten ut såhär...

Nåja, nu ska jag plocka här hemma, Olivia verkar iallafall piggare idag så imorgon räknar jag med att vara på jobbet igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar