25 jan. 2011

Livat i stallet...

Eller inte :) Idag släppte vi ihop hästarna... vi har ju givetvis lagt säkerhetsribban högt och broddat av, täckat på och dessutom gav vi dom hö ute i tre stora högar... Jag var lite irriterad för jag hade ingen kamera om det skulle bli lite bus...

Lucky gick till en hög, Italiano till en annan... Ruby strosade in lite förbi Lucky som då bet henne en gång på rumpan, hon bockade till och markerade att bit mig för faan inte :) Lucky återvände till sin höhög och Ruban strosade ett halvt varv runt hagen längs staketet och kollade in hagen... Sen gick hon fram till Italiano som inte rört en fena och nosade lite på honom...typ... hej, får jag äta här med dig? Han nosade tillbaka och sen stod de och åt från samma höhög och pussades lite då och då.... Sååååååå söta :) Efter en stund gick Ruby ett halv varv åt andra hållet och sen tillbaka till Italiano och smaskade hö.

Två timmar senare när vi skulle ta in dem så stod de på rad och väntade på att få komma in... Inte ett enda bråk eller kiv... Så skönt!!!

Här är några bilder från typ förra veckan när Ruby som vanligt strosade runt lite i stallet och flirtade med gossarna :)

Puss på dig...

Hey girl... where´re yo going...

Oh la la...Bella, bella...

Guapa, guapa... du komma hälsa på senor i boxen...

Nä jag ska nog gå hem nu... klockan är mycket...
Hahahaha... ja tänk om man fick läsa deras tankar en stund... antagligen är de inte hälften så roliga i verkligheten som i mitt huvud....
Typ... Mat.... luktar snäll... mat...vatten...

Och i mitt huvud hör jag... mat...o´Boy... titta på Twillight...sova...hehehe...eller facebook...

Godnatt därute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar