7 apr. 2015

Härlig påsk...

Finaste ponnyn!!!
Och jag har för ovanlighetens skull varit helt hästledig. Vi begav oss ner till Blekinge under påsken och tack vare fantastiska stallkamrater har Rubs fått omsorg och motion.
Faktum är att jag själv inte varit helt lat utan faktiskt några gånger snörat på mig dojjorna och ut och sprungit. Stolt över mig själv men det behövs för att orka rida bättre ;)
Det har varit några underbara dagar med nära och kära och många kramar har det blivit!!!
Det var pay n ride på EWR i söndags och jag tackar för inbjudan att komma och tävla men jag prioriterade familjen den här gången ;) 

I April händer det en hel del, i helgen ska jag rida ett pass för ny tränare, får väl se om det är rätt väg eller inte, sen nästa helg är det kosseträning igen och hade tänkt klämma in någon tävling men det får nog vara. De vanliga hoppträningarna är ju som vanligt på torsdagarna. Ska ju även åka ner på Wras årsstämma den 25-26 april.
Sen är ju Maj runt hörnet och äntligen, äntligen kommer Per upp... ska bli så sjukt skoj!!!

Så nu önskar jag er alla en bra dag därute i cyberrymden!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar