28 okt. 2010

Vem läser min blogg...

Jag har, för ett tag sen, upptäckt ett fascinerande statistikverktyg här på min blogg... där man kan se vilket land den som läser min blogg är i. Jag trodde att det kanske var typ mamma och en och annan väninna som läste den. Jag är grymt häpen när jag ser hur många ni är som läser och vartifrån i världen... Coooooolt :) Sista månaden har jag läsare från bl a Ryssland, Kanada, USA, Grekland och Egypten :) Egypten var väl inte så svårt att lista ut då Ajje ju befunnit sig där en vecka... men ändå...

Jag tycker verkligen det är übercoolt att så många, i mina ögon iallafall, finner nöje i att läsa om mig och mitt liv...  Jag är ju bara en liiiiiten människa i en stooooooor värld, men med en jäkla massa tankar om allt och inget :)

Tack ska ni ha alla därute, jag har oftast inte så världsomfattande saker att skriva om, men så länge ni vill läsa och jag vill skriva kommer denna blogg att finnas :)

Nu ska jag ta ett par knäckebröd och sno åt mig lite mjölk innan Ajje dricker upp allt... Tror han varit kalv i sitt tidigare liv.... Nej, Ajje jag nämner inte ditt namn i bloggen :)

Ha en underbar kväll därute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar