31 aug. 2010

Välkomna...

Japp jag har bytt Bloggportal. Den gamla kommer finnas kvar tills jag har hunnit föra över alla inlägg... Har inte riktigt koll på hur det skall gå till men jag undersöker detta ivrigt :)
Anledningen till att jag byter är att jag tycker att blogg.se är lite för begränsad när det gäller design och valbara saker. Då jag är en amatörbloggare så vill jag ju dessutom att det skall vara enkelt för mig att lägga upp inlägg och andra intressanta saker som jag vill dela med mig till er... Typ mina åsikter och vardagliga petitesser... Som ni ser har jag lagt upp den gamla bloggen i långa inlägg per månad... Förmodligen inte det enklaste sättet att göra det på men, men shit the same nu är det gjort...
Så....


Välkomna till Fru Knoesters Kommentarer... fast i lite ny tappning :)

1 kommentar:

  1. Då får jag ju bli den förste att kommentera din nya blogg! Cool layout du har! Love U!!!!

    SvaraRadera