31 aug. 2010

25/8 På läger...


På läger...

Ligger just nu i min säng på Aspan. Har suttit kväll/nattvakt och hoppas att kidsen kommit till ro... Det är faktiskt väldans skoj att vara iväg men nu börjar jag bli lite matt. Det ska bli skönt att komma hem imorgon och få sova i sin egna säng utan 58 kids som jag har ansvar för.' Ute blåser det storm men idag regnar det iallafall inte som det gjorde igår natt. Trots att vädret inte till hundra varit med oss ska vi inte klaga för det kunde varit såååååå mycket värre. Aspan är superfint med fräscha toaletter och duschar. Mysiga rum och hela anläggningen är genomtänkt :) Sen är ju kidsen helt underbara och många skratt har det blivit både igår och idag :) Imorgon är det sista dagen och då kommer en hel del föräldrar hit jag hoppas vi kan bjuda på en liten show men vi får väl se vad som händer... Nä nu ska jag sova... Är bara lite trött och skriver fel hela tiden :) Kram på er därute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar