31 aug. 2010

14 Augusti Gårdagens skräll...


Gårdagens skräll...

Igår började jobbet igen... Otroligt roligt att träffa alla kollegor igen men lika otroligt jobbigt att gå upp på morgonen :) Vi startade dagen med frukost och sen lite gemensam genomgång av vad som kommer hända nästa vecka. Efter detta fick vi en guidad tur genom Karlskrona och det var superintressant :) Massa nya historier och skrönor berättade vår guide och turen gick till bl a repslagarbanan som jag faktiskt har velat besöka men inte innan fått tillfälle till. Jobbdagen avslutades med god lunch på Café Greven... Sen kom ju någon av mina fantastiska kollegor på den brilljanta iden att vi skulle återsamlas vid 8 tiden för lite samkväm och en tur ner på Sailet... Givetvis hoppade jag på den iden då jag inte hade några som helst planer på att besöka Sailet i år alls :) Det var en jäkla tur att jag tog det beslutet för shit vilken kanon kväll/natt det blev :) Jag kom hem 5 imorse och än verkar herr Jägarmästare och den sista lilla Black and Whiten... Hahahahaha.... Men det var två väldigt bra idéer igår...eller ja, tidigare idag :) Jag känner mig lyckligt lottad med sådana underbara kollegor så att man helt spontant kan vara ute och ha skoj en hel natt med!!! En sak dock som jag blev besviken på var DJ:n på stora scenen på sailet...nämligen Clabbe af Geijgerstam...vad har hänt? Han brukar vara både bra och rolig...men igår trodde jag faktiskt att det istället infunnit sig någon himla wannabee typ Hans Göransson som stod på scenen och gjorde bort sig... Nåja kvällen var iallafall lyckad och nu ska jag nog vila en stund för att sen laga lite lunch till min svärmor som just nu är underbar och roar Olivia så jag får vara lite sliten en stund till :) Ha det bra därute... Kraaaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar