1 maj 2012

Fortfarande fel tidsinställning...

Ajje muttrar nu när jag och Olivia är pigga och vakna... Han tycker vi ska sova när klockan är 6 på morgonen men vi har faktiskt dragit oss i en timme så nu går det inte längre. Det är första gången någonsin som jag vaknar före honom och jag tycker det är helt fantastiskt att vakna precis innan solen går upp och jag ser hur allt ljusnar utanför fönstret :)

Det som är tråkigt är att jag somnar som om någon har klubbat mig i skallen vid 8-9 tiden på kvällen ;)
Jag har dock lovat att dricka en kopp kaffe ikväll för att försöka hålla mig vaken någon timme till, så vi inte väcker Ajje för tidigt imorgon :) Måste erkänna att jag vet precis hur frustrerande det är när någon står och hoppar vid sängen när allt man vill göra är att sova... Men fasen det är ju såååå häftigt att bara vakna av sig själv och vara pigg!!!

Idag ska Olivia och jag skjutsa Ajje till jobbet för sen ska vi försöka åka och handla lite saker, schampo, balsam och lite förkylningsmedecin... Olivia håller på att bli förkyld igen, så jag ska se vad jag kan hitta för att häva den så mycket som möjligt. Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på idag, tänkte nog utforska närområdet litegrann nu när vi har bilen. Igår frågade jag om det fanns någon frisör här men fick reda på att just Bellevue, där vi bor, är ett miljonärsområde så sådana saker är skitdyra, så jag får se om jag får tag på någon som kan tukta mina lockar lite...


Nu är det bara 20 minuter kvar till frukost börjas servera och hade jag varit på charter hade jag helt klart kunnat paxa de bästa stolarna vid poolen varje dag tack vare denna nyfunna morgonpigghet :)

Nästa vecka i Austin blir vi nog lite mer synkade då de ligger två timmar framåt i tiden...

Ha en bra dag därute, det kommer nog mer under dagen... hehehehe... jag har helt plötsligt en hel massa tid över till att blogga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar