21 nov. 2011

Tecknartalang utöver det vanliga...

Utanför Falköping i ett rött litet torp bor en gammal skolkamrat till mig. Jag återfick kontakten med henne för ett par år sen tack vare en annan gammal vän och Facebook :)
Hon hade lagt upp ett par teckningar hon gjort i ett album och jag bara häpnade över hur jäkla duktig hon är...
Hon heter Jessika Björk och äntligen har jag lyckats "muta" henne tillräckligt för att rita av Ruby ;) eller ja, för två år sen hade jag ju lixom ingen häst att låta henne teckna av men min plan har varit att låta henne teckna något åt mig...
Teckningen <3 I lööööööv!!!

Dessutom har hon inte "vett nog";) att ta tillräckligt betalt för sin talang och en teckning typ A3 kostar 450:- Mitt tips är att passa på och beställ nu innan hon inser hur duktig hon är och faktiskt börjar ta betalt ;)

Så nu hör du Jessika... du är GRYYYM på att teckna :)
Allt man gör är att maila en bra upplöst bild på det man vill ha avtecknat till jbranchgirl@hotmail.com och sen komma överrens med Jessika.
Orginalet av Ruban :)

Hon tecknar inte bara hästar utan det mesta som går att teckna av :)


Jag har med Jessikas tillåtelse "stulit"  några bilder från hennes Facebook för att kunna visa er hur duktig hon är :)
Känner ni igen Todd Fitch från Luckyrider artikeln?


Grymt detaljarbete...


Imponerande...

Som sagt, jag har fått tillåtelse att publicera dessa bilder av Jessika men vill ni använda några så får ni kontakta henne själva: jbranchgirl@hotmail.com

Nu ska jag fortsätta blinga litegrann till i dagens gråa väder :)

3 kommentarer:

  1. Han med bläs är den teckningen hon fick rita åt en mycket god vän åt mig efter hennes häst tagits bort...Hon blev så GLAD och skulle sprida denna otroligt duktiga tecknare vidare! Du är BÄST, Jessika!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller med hon är grym och jag hoppas hon verkligen kommer ta vara på sin talang nu :)

    SvaraRadera