20 okt. 2011

Rubys och Per leker...

Igår red Per Ruby ett kossepass... Jag har ju förpassat mig själv upp på läktaren ett par dagar och tur i oturen så har Per ridit.

Han sa att nästa gång jag ville ha hjälp så kunde jag bara be om det istället för att gå och bli sparkad ;) Jag lovar att jag ska ta till mig det och inte gå i närkamp med karatehästar...

Hur som helst, här är ett klipp från gårdagens träning :)




Jag har även beslutat att stryka mig i Pleasuren imorgon, detta för att den klassen kommer gå vid 10 tiden på morgonen... Sen är det inte dags förrän vid 17 tror jag för cowhorsen. Jag tycker det är lite långt och inte sjysst mot henne att stå på trailern hela dagen...

Sen är vi 9 startande i klassen och om jag då bara rider väl och korrekt så kommer vi gå vidare till på lördagen, skoj tycker jag då får vi ju två kosserundor :)


Hurvida jag rider Reiningen på lördagen är detsamma som med Pleasuren, är det för långt emellan så skiter jag i den, är den vettig i tid eller går jag inte vidare i Cowhorsen så rider jag reiningen...


Nåja, vi får väl se, idag ska en hög med kossor köras hem och jag ska sitta upp på Ruban och jogga igenom henne. Hoppas att benet håller, men det känns faktiskt så :)


Ha en underbar dag därute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar