28 aug. 2011

Western BLING of Sweden...

Japp som ni ser finns det numera en ny sida här på bloggen :)


Jag och min väninna Anneli tycker det är himlans skoj att pyssla... Och det finns inte tillräckligt snygga Bling accessoarer här i Sverige, iallafall inte till något sånär överkomliga priser...

Så nu knåpar vi på hattband, armband, pannband (ett öras och hela) med en massa snyggt bling :)

Vi har ideér att göra skärp och andra snygga saker en riktig Cowgirl/Cowboy bara måste ha... Men vi börjar i liten skala.

Just nu kan ni köpa produkterna hos Larum Häst & Foder eller genom att kontakta oss via mail, telefon eller på Facebook.

Priser, bilder och annat finns på sidan här på bloggen :)

Ha en underbar dag :)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag skulle vilja köpa hattband av er. Har sett att ni har ett med tre rader med strasstenar för 300 kr. Kan ni maila mig uppgifter om hur jag ska gå tillväga.
    Mvh Sofie Wedberg
    fia.wedberg@bredband.net

    SvaraRadera