13 apr. 2011

Böckman...

Ja nu har jag sovit på saken och i stort sätt bestämt mig :) Det kommer förmodligen bli en Böckman, så som jag har luskat så är det det släpet som är mest prisvärt. Det är lite tyngre men jag har å andra sidan en liten ponny så jag behöver inte så hemskans mycket lastvikt... Sen kan man ju alltid typa upp den om ett tag. Priset är helt överkomligt 46.900 kr och jag vill sätta in dörrar bakom pållan... 2.500 kr alltså 49.400 kr för ett helt sprillans nytt Böckman släp... Det tycker jag är mycket prisvärt.

Visst jag skulle gärna köpa ett Boj släp men just nu kör jag inte varenda vecka och jag har inte heller pengarna för att lyxa till det så :) Men finns det någon sponsor därute så är ni varmt välkomna...hahaha... troligare att jag vinner på trisslott :)






Nu är det dags för jobb och massor med skoj :)

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar