7 jan. 2011

Världens sötaste dotter...

I onsdags så höll Olivia på och pysslade i köket... Efter ett tag var hon klar och kom in i sovrummet med frukost på sängen till sin mamma :) Tyvärr var jag inte hemma och det blev pappa som fick frukosten istället... Hon blev lite besviken och när jag kom hem fick jag lova att inte gå upp tidigt på torsdagen :) Det var ju inget svårt löfte att hålla...hehehe... så morgontrött som jag är...

Men i går så glömde hon bort att hon skulle göra frukosten och kom in och gosade en stund istället :)

Idag  däremot kom det en liten tjej med en frukostbricka in till mig :) Såååååå söööööt!!!

Anledningen till detta är att hon tyckte det var orättvist att bara pappa fick frukost på sängen när han fyllde år härom veckan :) Sen har hon kommit på att nu när jag och Ajje fått frukost på sängen så är det hennes tur att få det :)
Hon sa: Imorgon är det min tur... Men, sa Ajje, då blir det ju ingen överraskning... Ojdå, sa Olivia, ja, ja ni får ta vilken dag ni vill då men nästa gång är det min tur :)

Min bestod av O´boy, två knäckebröd med ost och ett ljus :)


Ha en bra dag därute och igår var det faktiskt plusgrader kl 19.00 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar