8 jan. 2011

Bästa födelsedagspresenten...

Hahahaha... min man är faktiskt inte speciellt bra på att hålla hemligheter... eller iallafall när det gäller att ge mig födelsedagspresenter :) Förra året så fick jag min present i början av december... och i år fick jag den igår.
Han kommer hem med ett stort smajl och frågar om jag vill ha min present idag eller när jag fyller år... givetvis har jag ingen karaktär alls och tog glatt emot presenten... hahahaha....

Förra året fick jag ju min älskade iPhone!!! Han kom hem med ett litet paket och jag trodde det var någon gratisjulklapp han fått av Nokia... Så jag var ganska syrlig i mina kommentarer... typ: Ååååh men älskling, har jag fått julklapp av Nokia... sååååå snäääällt, är det en ny vitlökspress? Hehehehe... Jag kan tala om att han njöt av att se minen när jag öppnade paketet och såg att det var en iPhone :) Något skamsen fick jag tacka honom och jag blev jätteglad :)

Iår fick jag en annan sak jag önskat mig :)

Nej... ingen iPad!!! Jag ska vänta tills andra generationen för jag vill ha kamera i den :) men något annat jag har önskat mig....

Tadaaaaaa....


En dockningshögtalare till min iPhone :) Überbra ljud och den är ju bara så grymt snygg oxå :)

Tack älskling jag blev jätteglad och nu jäklarns ska det rockas här hemma idag!!!

Ute är det pissväder men igår var det plusgrader ett tag.... Hahahahaha... DÖ SNÖ DÖ!!!

Ha det bra därute jag ska stanna inne och rocka som bara den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar