30 nov. 2010

Tydligen bloggar jag för mycket...

Bara lite gul om nosen...
Japp, min man sa precis... Va, har du bloggat nu igen??? Hahahaha... Han skulle bara veta vilka sura kommentarer man får när jag inte uppdaterat blogget på några dagar :)

Eftermiddagen har varit bra, Ruby har blivit vaccinerad och det är något underligt med veterinärer och deras tidsuppfattning :) Det är nog som med doktorer... Jo du har tid kl 13.53... men man blir aldrig insläppt förrän 14.28...hahaha... om man inte är försenad då jäklar står de och stampar :)
Jättemycket täcke på liten häst
Nåja hon blev vaccinerad och jag fick två tuber av någon pasta mot lös mage som jag ska ge henne... Gratis :O... Hahaha veterinär Lars Hegestadt är bäst, en riktig gammal veterinär som är ganska osocial med människor men super med djur... Jag brukar alltid muta honom och det gjorde jag idag oxå, en chokladmuffin och en Cola :D
Ruby väl inslagen i tjooockt täcke :)

Denna gången resulterade det i två tuber magmedel :) hihihihi...

Jag stod och bara myste med henne en låååång stund och hon är såå sööt med sin numera gula mule... Den har blivit lite missfärgad av Lucernhacket :) eller ja melassen i det... Dessutom är hon alldeles kladdig runt mulen ;) Ja, ja jag hoppas magmedicinen hjälper och att hon blir bättre i magen. Det går ju åt en väldans massa vätska nu...



Vädret har varit helt underbart med solen som tittat fram... Visst kallt som faaan men sooool :)

Nä nu ska jag umgås med min familj innan kvällen är slut...

Ha det bra där ute i midvinter natten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar