24 nov. 2010

Trött på mitt hår...

Ja fy tusan... Jag är så trött på det att jag kan kräkas. Lovade i ett svagt ögonblick att spara ut till långt hår men hur kul är det??? Dessutom har jag helt plötsligt fått lockigt hår :0... Vart kom de ifrån?? Hallå... ni missade 80-talet!!! Ni fanns inte där då och varför i helskotta har ni kommit nu??? Jag är grymt sugen på att kapa av skiten... Typ riktigt kort med lång lugg och så typ Pink eller hon Johanna som åkte skridskor med Markus i Stjärnor på is... Gryyymt snyggt... Fast det är klart om jag skulle klippa av det kanske jag kan odla affro...hehehehe...cooolt... Det verkar ju som om det bara blir mer och mer krulligt, min pappa har alltid haft sjukt lockigt hår men tydligen skulle det ta 35 år för de generna att ge sig tillkänna...BAH... lite sent nu...

Ja jag får väl fundera lite till... men imorgon åker jag till affären och köper någon ny hårfärg iallafall!!!
Märkligt att jag alltid vid jul blir sjukt trött på håret??? Eller är det för att vädret är piss och man har tid att fundera på dessa petitesser??? 

Förresten måste detta vara den absolut bästa bilden på mig som jag lagt upp här....HAHAHAHA!!!
Den speglar mina känslor bra ändå tycker jag :)

Godnatt där ute och passa er för alla isbjörnar som snart kommer vandra på våra gator nu när istäcket snart lägger sig ända bort dit... Vad fan hände med den globala uppvärmningen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar