21 okt. 2010

Olyckskorpen Olivia...

Jag har nog skrivit förut om vilka sanslösa sätt som min dotter lyckas skada sig på... Nu har det hänt igen... För en vecka sen kom jag till fritids för att hämta henne och personalen berättade att hon lyckats ramla ner från ett staket. Det hade brakat till ordentligt och givetvis hade hon stupt med huvudet först... Sin vana trogen så märktes ingenting av detta när jag hämtade henne eller senare på kvällen :)

I söndags lyckades hon igen... Hon slog upp hakan... Genom att ramla ner från toalettstolen, ta tag i handtagen på dörren så de halkade av och därigenom dunsade ner i golvet med hakan först... Lilla pluttan, det är helt sanslöst hur hon gör illa sig, av alla omöjliga sätt så lyckas hon råka ut för dem... Nu har hon ett snyggt sår och ett rejält blåmärke på sin haka... Jag vet att jag inte borde men det finns en viss komik i det hela och som sagt det är ju inte första gången som hon skadar sig på ett osannolikt sätt :)

Nä nu ska jag njuta av filmen....

Over and out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar