2 sep. 2010

En dag kvar!!!




Japp så har natten passerat och nu är det bara en futtig dag kvar... Wiiiiiiiii.... Åååååh det ska bli såååååå skooooj!!!! Nä jag är inte ett dugg exalterad :P Undrar hur jag ska ta mig igenom denna dag utan att totalt tjata hål i huvudet på folk runt omkring mig? För mig är nog detta i stort sett lika fantastiskt som när Olivia kom... Eller nä inte på långa vägar... Men nästan ändå, det känns som om mitt liv blir komplett och jag som människa kommer bli hel igen :) Kanske kan detta vara svårt att förstå om man inte hållit på med hästar eller för all del något annat som uppslukar en så som hästarna gör med mig... Jag är iallafall själaglad och väldigt tacksam till alla er som gör detta möjligt för mig. Detta betyder mer för mig än vad ord kan beskriva och om jag kunde skulle jag ge er lite av den här fantastiska bubbliga lyckan jag känner nu :)

Nu ska jag återgå till verkligheten ett tag till... Ha en underbar dag därute det ska jag!!!


-ofcourse I am using my iPhone for this...

3 kommentarer:

  1. Ah va kul för dig! Jag förstår precis, häst betyder för dig vad hund betyder för mig.
    Fast jag har hållt på med hästar också men bestämde mig själv för att lägga av då det var så tidskrävande tungt o dyrt...och jag gillar hunderiet bättre. Lycka till nu!

    SvaraRadera
  2. Tack Mia.
    Ja jag är ju en hästtjej i botten men det hör lixom till att ha hund som accessoar :) Ja det ska bli superskoj!!!

    SvaraRadera